Besök hos mormor...

I fredags var jag och Patrik och hälsade på min mormor på hemmet där hon bor nu.
Denna gången hittade vi rätt direkt utan att fråga efte rfel person som min kollega, Marie, hade så roligt åt sist.
Först var hon helt förvånad över att vi kom, för hon trodde att alla skulle komma på påskafton.
Sedan var hon rackarns snabb ur sängen och kutade iväg med rullatorn ut för att hitta någon som kunde fixa mat åt oss.
Vi hann knappt med. Men jag försökte förklara att vi bara skulle stanna en stund och sedan få middag hemma hos mamma och pappa.
Då sa en av sköterskorna att de druckit äggtoddy med konjak i.
Och det var ju lite humor i sig eftersom mormor inte dricker sprit.
"Fan mormor har du druckit sprit?"
Men nej, det kom hon inte ihåg... kanske var därför hon gick så fort?

Kommentarer
Postat av: Ofelia

Well, ska kika in på MySpace-sidan ifråga. Hojta till när låten är uppe! Fu Manchu rules! Jag är så himla true *fnissfniss* så de Fu Manchu jag har, har jag på vinyl. Dock är min vinylspelare paj, så det får bli Fu mp3:or istället. ;)

Postat av: Anna

hey baby!

hah din beskrivning av rockbaren kan jag projicera på ett ställa jag alltid var på när jag bodde i sthlm. Snuskigt och sunkigt men jag gick lik förbannat dit flera ggr i veckan.

haft en bra påskhelg hittills?
Tack för söta kommentarer!'kram!

2007-04-08 @ 22:36:04
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Anna

förresten - väskan finns i rött, svart o grönt då i blank lack och kostar 349:-
kram!

2007-04-08 @ 23:06:05
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Camilla

hej...kul med bloggar tycker jag, fast jag har ingen själv..då hade jag inte haft nåt liv alls...
så var och när e nästa spelning? vad duktig du har varit med trädgården, jag måste va lika duktig snart med min kolonilott..guitarhero rocks...så kul...men jag har inte playstation...sing star e jävligt kul oxå...nu ska jag leta efter bilder på ert hus...gå i fred...

2007-04-08 @ 23:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback