Dagens shopping och ett litet sött paket...

Idag fick vi gå lite tidigare från kontoret eftersom vi vart helt klara med allt inför flytten.
Så jag och Marie tog en runda på stan.
Egentligen ville jag kolla in Zaras nya butik, men eftersom den öppnade idag var där så mycket folk att jag blev svettig av att bara titta på dem.
Så vi strosade iväg längs Fredsgatan och Kungsgatan istället.
Först hittade Marie en skitsöt topp/tunika på Lindex i svartvitt + lite leggings att ha till.
Sedan hittade jag en ljusgrön likadan tunika jag har i svart på Gina Tricot.
Efter det hittade Marie ett par vita ballerina på Victoria of Sweden. Efter det tog hon sitt pick och pack och stack hem.

Jag fortsatte in på H&M där jag köpte ett halsband och matchande armband. Tror jag blir sista tjejen i bandet att köpa detta halsband nu, eller så var det bara jävligt likt det som Krisse och Britta har. Men det är enkelt och snyggt.
Vidare in på Din Sko där jag träffade Maria, sångerskan i
May's Hounds. Vi kom fram till att vi nog måste hitta på nåt nice på nån uteservering innan Clutch på lördag eftersom hon och lite andra folk också skulle dit.
Sedan lyckades jag dessutom hitta ett par schyssta svarta espandrillos med snörning på vristen också för ynka 180 kronor. Så de fick åka med hem de med.

Till slut hamnade jag på Gina Tricot igen där jag skulle prova en kamouflage färgad bikini, men den såg inte alls ut som jag tänkt mig, så det blev ingen sådan. Köpte ju dessutom en svartprickig för ett par veckor sedan och har två andra sedan tidigare, så det får räcka för i år.


Och så mötte jag upp Patrik så vi kunde åka hem tillsammans och då hade han köpt en lite (pa)ket till mig.
En ny musmatta med en söt vovve på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback