Det är skoj att stirra på andras nunor...

Två bilder har jag grejat med ikväll.
Det var tamigtusan roligt.
Speciellt roligt var det att lägga till lite smink på en kompis jag aldrig sett sminkad i verkligheten.
Dessutom blev hon rätt förvånad själv när hon såg bilden he he he.
Och så har jag grejat med en bild en tjej som läst min blogg skickat... en svartvit väldigt fin bild.
Glasögonen där blev lite problem. Har aldrig testat retusch med glasögon innan, men det gick väl ok.
Övning ger färdighet så att säga. Kanske leker lite för mycket med filtret "gör flytande", men det är ett roligt filter om det inte överanvänds, eftersom minsta lilla grej kan ändra ett helt ansikte.

Kommentarer
Postat av: Ofelia

Jag ska faktiskt leta upp en lämplig bild och maila dig. I morrn. ;) Hoppas du orkar ta dig an den, spännande att se hur ngn som aldrig sett en IRL retuschar... :)

Postat av: mezzie

hmm känns lite som jag inte vista mig det sista men,haft fullt upp med allt :-S men jag läser :-)
Kram kram

2007-04-25 @ 22:05:23
URL: http://mezziesplace.blogg.se
Postat av: Åsa

Vill du ha något att bita i så kan du få en bild av mig, min mail ligger på bloggen.

2007-04-26 @ 23:40:19
URL: http://augustibarnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback