En jäkla massa träning...

Eftersom jag är något förvirrad nuförtiden har jag givetvis kollat fel på vikten på de övningar jag har kört.
Eller en del av dem i alla fall och inte kört alls så tungt som jag trodde, eftersom varje vikt bara var på fem kilo.
So here goes... dagens träning.

Biceps: stående hantelcurl 4x10 - 6 kg.
Triceps: stående med rakt handtag 3x10 - 25 kg.
Axlar: drag nerifrån med trekantshandtag 3x10 - 25 kg.
Rygg: Sittande rodd 3x10 - 35 kg.

Kondition: 30 minuters intervallöpning.

Kom hem, blandade en proteindrink och gav mig ut i solen igen.
Tvättade motorcykeln ca 45 minuter. Vattnade rabatterna ca 10 minuter. Slutligen dammsög jag huset ca 30 minuter.
Alltså blev det ett ganska långt pass idag ha ha ha. Skall ta och duscha nu innan Patrik och Nicke dyker upp för lite öldrickning på altanen inför deras spelning ikväll på Henriksberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback