En kväll med patentarna...

Igår vid sextiden dök Annika, Anne och Lena upp hemma hos mig.
Med sig hade de en hel bärkasse med mat och en jättefin bukett med tulpaner + en flaska rödvin =)
Så vi dukade upp allt de hade med sig + mina baconinlindade dadlar och åt.
Det bjöds på grillad kyckling, potatissallad, ceasarsallad, bröd och frukt. Supergott verkligen.

Efter maten flyttade vi ut till "salongen" och dukade fram lite drinkar och så började vi med att spela Buzz.
Framförallt Lena tyckte det var skitkul. Speciellt när man kunde sno poäng från varandra.
Tre vändor med Buzz senare blev det time för karaoke.
Jag och Anne var i ett lag och Lena och Annika i ett, så körde vi battles.
Hur det gick och vem som vann vete tusan, men skoj hade vi i alla fall.
Patrik kom ner och gjorde ett gästspel till Queens of the stoneage. Sedan fortsatte han att spela in på övervåningen.

Helt plötsligt var klockan redan tolv och gästerna bestämde sig för att hinna med bussen som gick tio över.
En skittrevlig kväll helt enkelt. Tack för att ni kom!! Och tack för de fina blommorna!

   
Givetvis sitter jag med munnen full av mat på fotot... men så är man ju rätt van att se mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha vi har exakt likadana gråa cdpelarehyllor :)..fast bara 4.
haha.
du är så fin :

Postat av: Annika

Bilderna ser ju väldigt sansade ut får jag säga. Tack för en jättekul kväll, buzz var superkul och jag är evigt tacksam att inga av originalartisterna eller kompositörerna kunde höra de lustmord som begicks på deras alster. Vi ser fram emot att komma tillbaka.

2007-04-02 @ 08:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback