I skuggan av leopardens fläckar...

Här kommer mitt första exempel på mina före och efter bilder....
Foto av Linda Helsing - Retuschering av mig.

Leopardparaply
Före

leopardparaply retusch
Efter

Förutom att jag lagt en ganska onaturligt stark blå färg på ögonen är den inte så extremt retuscherad.
Har tagit bort skönhetsfel i ansiktet såsom översminkad plita på hakan, mörkare partier under ögonen och sedan softat till vissa delar i ansiktet för att huden skall se finare ut.
Men samtidigt vill jag inte softa för mycket som en del gör, för då är det så himla tydligt att man redigerat bilden.
Nu ser det ändå ganska naturligt om man inte har förebilden att jämföra med.


Kommentarer
Postat av: Ofelia

Tjusigt! Och himla fin bild.
Du måste fö vara en fena på photoshop. Buhuhu, jag kommer aldrig lära mig retuscha fint.

Postat av: Stina

va fint det blev =)) jag skulle jättegärna skicka dej nån bild men jag har inga bra... Men du kan ju skriva på min mail ändå, ska kika om ja hittar nån... [email protected]

2007-04-23 @ 20:24:33
URL: http://stinalee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback