Snart dags att åka hem igen

Väskan är packad, jag har ätit frukost och solen skiner på Katarinavägen utanför.
Strålande alltså!!!
Skall snart checka ut från hotellet och hoppas på att de kan förvara min väska tills kursen är slut vid tre så jag slipper släpa på den.
Sedan blir det antingen T-bana eller promenad till Sthlm's centralstation. Beror mest på hur tung väskan känns.
Och så tåg hem till Götelaborg igen.
Och dessutom ser vädret ut att bli strålande fint till helgen. Då kanske man kan lägga sig och smygsola lite på baksiden efter gymmet på lördag =)

Ha en bra dag så hörs vi ikväll!!!

Kommentarer
Postat av: Ofelia

Haha, jag läste om det... fisatan, att folk bara har råd att bara gå ut och äta en vanlig vardagsmiddag sådär? Jag blir fan förbannad om jag går ut och käkar och notan (för mig) går på över 200 spänn, haha. Länge leve alla dessa slusksyltor och lunchbufféer på indiska hak! :D

Och du, jag hade själv fullt upp här med barnet, karlsloken och hästkraken, så jag ringde/smsade dig aldrig. :( Men det går nog fler tåg, right?

Ha det så bra!
Kramar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback