FREDAG.

Idag är det äntligen fredag.
Andra arbetsveckan efter semestern är snart över och vi slutar fyra idag.
Sedan blir det grillning hemma på altanen =)

Den här helgen är det fullt ös som gäller.
Imorgon blir det träning och sol på gymmet.
Och på kvällen skall vi in till Linnéstan och käka middag med Camilla och alla hennes vänner eftersom hon sticker iväg som kock på skolskeppet Gunilla i ett par månader.

På söndag är det fototräff på Kinnekulle med en himla massa okänt folk.
Synd bara att Lotta blev sjuk och inte kunde haka på.
Får ladda bilen med nån bra musik så jag inte somnar på vägen när jag inte har någon att snacka skit med.

Vad skall ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag skall på Mälarn Runt imorgon och sen skall jag också på fototräff, i Vaxholm , alltihopa med Andreas :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback