I feel strong today!!!

Stack till gymmet efter frukost.
Körde intensivt och tungt pass för överkroppen.
I alla fall tungt för mig och det är väl ändå så det räknas?
Bytte ut lite övningar idag också. Så inte kroppen vänjer sig helt.
Och det kändes bra, jag kände mig stark och det var för det mesta inget problem att bita ihop och köra klart repsen.

Uppvärmning: 5 min roddmaskin.
Styrka: 40 minuter blandade övningar hela överkroppen.
Kondition: 30 minuters blandad löpning och snabb promenad på bandet.

Avslutade med 20 minuters solarie - täckte dock över ansiktet, för jag vill inte bli bränd och rynkig i förtid. Man får så mycket sol i ansiktet i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Tigerspice

De enda som kommer på lördag verkar bli du. Julia skulle på rolling stones dagen innan så hon kommer på kvällen, Anna skulle på barnkalas, dom andra tjejerna har mailat återbud men inte avbokat sig från träffen. Vill du komma så får du gärna det, i annat fall kan vi fixa ihop en träff som du och jag kan hålla i en annan gång, inom snar framtid? Vad säger du?
Kram Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback