Bada bada bastu...

Tommy dök upp här vid tolv.
Då satte sig killarna och spelade in musik till vårt band.
Jag satte på bastun och fixade i ordning ett stort fat med ananas, mango, kiwi och päron.
Sedan ropade jag ner grabbarna och Patrik korkade upp det mousserande jordgubbsvinet.
Sedan bar det av in i bastun. Dessutom tvingade jag Patrik att använda det som blev kvar av min jordgubbsansiktsmask.
Tommy fick sig alltså ett par goa garv.
Det blev jäkligt varmt mot slutet, så varmt att jag höll på att svimma - kan ju ha varit valet av vätska att inta som hade ett finger med i spelet också.

Under duschningarna passade jag på att testa båd min nya mangoscrub och till sist bodypolishen i vinterns doft Vanilla Spice. Båda var nice som tusan. Så nu luktar jag lite juligt =)

Dags för lite käk, sedan kommer hela familjen Odelberg/Brolycke hit och då blir det Sing Star och Guitar Hero III.

   

Kommentarer
Postat av: anna

damn girl - du har ju värsta (bästa?)snyggaste smala modellkroppen ju!
om jag skulle stå i den positionen skulle min mage hänga ner över knäna..

snygga köp du gjort också.
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback