Ny garderob

Jag börjar sakta men säkert få min garderob utbytt till kläder som passar.
Gått från storlek 40 till 36 sedan semestern och nu tänker jag stanna här.
Igår fick jag hem ytterligare ett paket med lite allt möjligt. Hälften fick som vanligt åka tillbaka igen, men behöll:
Ett par mörkgrå vida kostymbyxor, två polotoppar med knappar i nacken; en mörkturkos och en svart, ett vitt linne, grå leggings, tjocka knäsockar i vitt och grått, två BH och två par trosor, en svartgrå slips med små dödskallar på =) och lite sminkgrejer.
Byxorna var som vanligt för långa, så jag skall försöka få lagt upp dem idag och då passa på att ta de jag bytte in förra helgen också. Så de är klara inför jul.

Börjar känna mig finare nu också i och med att jag köper lite roligare kläder än bara jeans och T-shirt.
Även om jag fortfarande gillar att lufsa runt i jeans och T-shirt.
Men det är lite roligare att känna sig lite mer stilfull eller hur man nu skall säga ha ha.... jag kanske börjar bli vuxen?

Lite bilder:

  

Kommentarer
Postat av: Anna

Fegt? :O Varför?
Jag vill inte vara feg!

Postat av: anna

oj jäklar - det var ingen dålig kroppsförändring..men bra att du tänkt stanna därt så det inte blir maniskt " bara gå ner lite till..bara lite till"..

förstår också hur du känner med kläder...hatade kläder hela tonåren då ajg var gravt överviktig..sen när 22 kilo rann av mig blev det kul.

kram

2007-12-01 @ 18:44:29
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Camilla

Oj det var väldans vad du har gått ner...Jag tänkte oxå att jag måste det nu...har gått upp 8-9 kg sen jag flyttade hem från norge för 2 år sen...jag skyller på osten..jag tränar men har svårare att hålla bort en del smaskiga saker som ost, choklad osv...

2007-12-02 @ 23:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback