Nyårsaftons morgon eller ja middag i alla fall

Usch.
Har vänt helt på dygnet.
Idag ringde klockan kvart över tio och då var jag dödstrött.
Kommer bli jobbigt att gå upp till jobbet på onsdag morgon.

Skall måla mina naglar nyårsfina nu.
Grafitgråglitter med silvertipp hade jag tänkt.
Hoppas det blir bra.

Sedan tänkte jag nog försöka hinna med en liten promenix i det nu fina vackra frostvita landskapet innan det är dags att börja förbereda middagen och göra sig fin.

Kvällens glittriga outfit:

Grå eller svarta kostymbyxor.
Silvrigt glitterbälte.
Svart paljettopp i tubmodell.
Silvrigt halsband och silvrigt glitterarband.
Svart kofta om det blir kallt.


Vad skall ni fira in det nya året i?

Kommentarer
Postat av: nadia

jag ska fira i rosa utstyrsel...rosa hår, rosa päls, rosa klänningg, rosa naglar etc. gott nytt år...!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback