Nyårsnaglar

Känns som att jag tjatar hål i huvudet på folk om mina naglar.
Men jag har faktiskt inte pillat nästan nånting alls på nagelbanden under julhelgen bara för att ha fina naglar idag.
Och nu när vi haft lite rep-paus har jag kunnat låta dem växa lite grann också.
Svårt att spela bas med långa naglar.

Så kvällen till ära har jag lackat dem i en glittrig grafitgrå nyans med silverglitter längst ut på tipparna.
En mörk fransk manikyr skulle man kunna säga =)
Såhär blev det i alla fall och jag är relativt nöjd. Med tanke på hur sällan jag målar naglarna kunde jag inte gärna lyckats med ett perfekt resultat.

 

Kommentarer
Postat av: Junitjej

~Jag önskar dig ett riktigt GOTT NYTT BLOGGÅR!!~

Postat av: Isabell

Nice!!

2007-12-31 @ 13:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback