Boxpass

Idag var boxpasset kul. boxhandskar
Körde med en tjej som inte kört innan, men hon hade kört rätt mycket bodycombat, så hon hade ju rörelserna. Det visade sig dessutom att hon spelat fotboll i Jitex.
Så jag sa att jag spelat mot dem då jag spelade i Tornado och hon kom ihåg vilka vi var =)

När jag kom hem hade Åsa ringt två gånger.
Åsa är min gamla klasskompis från gymnasiet som "svek" Göteborg och flyttade till kärleken i Stockholm.
Vi pratade och skrattade i en knapp halvtimme, sedan var det dags för mig att hoppa in i duschen.

Nu hägrar välbehövd sömn. Jag sover mina åtta timmar, men är ändå helt i koma då jag vaknar på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag garvar fortfarande *asg*
Jag/vi får ta mig/oss i kragen och komma ner till Ale och titta på huset. Kul bilder du har laddat upp. Kramar Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback