Hjälp med design-kod ???

HJÄLP!!!!

Jag försöker lägga in en bild i min header, men jag fattar inte hur koden fungerar.
Tog hjälp av blogg.se's lathund, men det står inte riktigt hur man gör om man inte har en bild sedan tidigare.
Är det någon som har lust att gå in i sin stilmall och kopiera sin kod och ge mig så jag kan kopiera den och ändra till mina saker utifrån den grunden?

Pretty please !!!!


Tack vare två mycket hjälpsamma damer; Anna och Sandra,  har jag nu fått en bild jag med.
Nu återstår bara problemet med varför hela sidomenyn hamnar i botten när jag gjorde presbilden större.
Så stor är bilden nämligen inte.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har ju en bild i headern? Så jag förstår inte riktigt .. här är koden:


#header {
background: #ffffff url(http://wecouldbeheroes.blogg.se/images/fr_ken_1167775112.png) no-repeat left top;
margin: 0px;
padding: 40px 0px 0px 100px;
height: 290px;
text-align: left;
border-top: 0px solid #000000;
border-right: 0px solid #000000;
border-bottom: 1px solid #000000;
border-left: 0px solid #000000;
}

url:en är till bilden :) Lycka till!

Postat av: Anna

va snygg den blev!

2007-02-28 @ 21:44:55
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback