Jag fattar inte grejen med silikonbröst

När jag nyss skummade lite inne på nybloggat för att få nåt roligt att läsa hittade jag in på en blogg där det bara var bilder på tjejen som hade stora silikonbröst och verkade jobba för FHM bl.a.
Jag måste säga att jag inte fattar grejen med alla dessa utfyllnader av bysten.
I alla fall inte de som gör dem JÄTTEstora.
Till urringad klädsel ser det mest vulgärt ut.
I täckande klädsel får den onormalt stora bysten kläderna att falla konstigt och får den annars smala kvinnokroppen att se rätt tjock ut.
Så i min värld kan det aldrig bli estetiskt snyggt.

Men det är klart. Bysten blir ju fastare så man sparar in på BH-kostnader?

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej!
Jag vet faktiskt inte om det finns någon sådan sida, och om det inte gör det, gäller det att man har ett litet hum om HTML. Tex. För att byta bakgrundsbild så kan du hitta något fint mönster på nätet (google, sök på wallpaper typ) när du sedan får upp bara den bilden (när man trycker på "klicka för större bild") så kopierar du den adressen (www.blabla..). Gå sedan in på design på bloggen och sedan redigera stilmall. Där högst upp typ finns background: "bla bla.. Där, inom "" klistrar du in din kod. Förstod du??? Haha Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback