Så skall våren trampas in...

Nu har jag surfat runt på nätet i flera dagar och spanat skor till våren.
Idag kändes dock våren längre bort än på länge i snöovädret.
Men här kommer lite kollage på skor som jag tycker är fina.
Skulle väldigt gärna vilja ha ett par röda och kanske ett par vita bland alla mina svarta skor.

Håll till godo!

Skopunkten 

ScorettÖverst:
Blandat från Skopunkten.
Köp 3 par - betala för 2.
Kvalitén kanske inte är den bästa, men ett bra
alternativ för den med begränsat med stålar.





Till höger:
Schyssta skor i svart/vitt.
Tyvärr tror jag att de vita pumpsen har lite
för hög klack för att jag skall kunna använda
dem ordentligt.
Och för er som inte kan gå i klackar utan att knäa
är de definitivt inte ett alternativ.





blandade skor
Bekväma skor måste inte
betyda tråkigt jämt.
De röda loafersballerinorna har en söt strassdetalj och ballorinorna med körsbär är ju bara så rock'nroll =)
Sätt lite guldkant på gympadojjsvardagen också.














La Redoute
Rött är sött och tydligen helt rätt just nu. Antagligen samma visa med dessa pumps som med de vita.
Jag kommer inte kunna använda dem tillräckligt mycket för att köpa dem, men de prickiga sandaletterna skulle jag gärna ha till både jeans och kjol i sommar.

Kommentarer
Postat av: SnapShot

DEM VITA SKORNA FRÅN SCORETT VAR GRYMT SNYGGA :D TUR ATT JA KAN GÅ I KLACKAR!

Postat av: Emelie

härlig inspiration :)

2007-02-22 @ 11:55:44
URL: http://emeliemajalinnea.blogg.se
Postat av: Marie

Jag vill ha de röda som du inte vill ha..& kanske de prickiga som du vill ha-oxå..hojta om du ska beställa!! Ciao

2007-02-22 @ 14:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback