Sticka ut hakan

Alltså... vad är det med alla som bara bloggar om mode osv.
Helt ärligt har jag lite svårt för alla dessa "dagens outfit" och "önskeoutfitar" mm.
Så vad är mitt problem? Är jag bara avundsjuk på att alla andra är så mycket mer "rätt" än jag?
Eller är det så att min garderob är hopplöst ute? Eller vad beror det på egentligen?
Svaret på den frågan är nog mest att jag kanske på något sätt inte tycker att mode och shopping är ett intresse... eller i alla fall inte bör vara folks enda intresse.
Visst nu tycker ni nog att är nån jäkla fascist, men det struntar jag i.
Och visst har jag med åren blivit mer intresserad själv och visst läser jag era bloggar och följer länkar till diverse klädmärken.
Men ärligt talat... när det sitter småtjejer som inte ens hunnit ut i arbetslivet och tjänar sina egna pengar och bloggar om sin favorit från den ena efter den andra dyra designern, då tycker jag det mest känns FÅNIGT !

Vem betalar för allt?
Mamma eller pappa öppnar stora plånboken och missar att lära sina små söta döttrar att om man vill komma nånvart här i livet får man minsann jobba lite för det.

Fy vad gnälligt det blev nu då... bäst jag går och duschar istället.

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig. mode-bloggarna är tråkiga. tycker själv om att shoppa men jag skiter faktiskt i vad andra har på sig varje dag.

2007-02-17 @ 18:55:39
Postat av: Anna

:)

Postat av: anna

Åhh! Vad smickrad jag blir av att du vill länka till mig =) Tack så hemskt mycket!
kram

fast jag skriver ju en hel del om kläder..

2007-02-17 @ 19:24:23
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: anna

jag har mest blivit rädd när jg läst alla dessa modebloggar och de har koll på märken och klädsnitt och designers och material jag aldrig hört talas om och så läser jag deras ålder : 16-19 år...what?????
Jag känner mig så jäkla gammal i denna bloggvärld ibland..ganska ofta.

2007-02-17 @ 21:22:56
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback