Utmaning - Lista

Ramlade av en slump in på en annan bloggares utmaning; Sannii..

Ok... hold on folks... here goes:

Bästa böckerna:
Liftarens guide till galaxen - Douglas Adams
Döden ligger lågt  (och allt annat) - Terry Pratchett
Flickan med pärlörhänge - Tracy Chevalier

Men det finns så himla mycket bra böcker, så att välja bara tre favoriter är i stort sett omöjligt.

Bästa TV-programmen:
Arkiv X
CSI - Las Vegas (You gotta love Gil Grissom)
Lost

Rätt ok lista för en som inte ens har kollat om antennuttaget till TV:n funkar i nya huset.

Bästa låtarna:
Mississippi Queen - Mountain (jävla pipa den mannen har, för er som ej hört, kolla upp!)
Mango Kid - Danko Jones (makes me wanna dance)
One - U2 (för att den är så vacker)
Sist men inte minst utom tävlan. Allt med mitt eget band Viper Trail.

Kommentarer
Postat av: Sanna!

Åh! Tack för att du antog utmaningen :)

Postat av: Anna

Synd bara att det är en massa frukter som går bort för mig på grund av min pollen/gräsallergi...menmen banan o jorgubbar är ju gottigast =) Jag kör med en stavmixer -det går på nån minut alltihop.
kram

2007-02-19 @ 21:27:10
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback