Deprimerande

Detta vädret håller på att knäcka mig.
Det har regnat konstant två veckor i sträck nu. Jag vill ha sol!
Och förkylningen vill inte gå över.  Alltid när man börjar träna kommer den tillbaka.
Jobbet skall vi inte snacka om.. de sista veckorna har varit hysteriska.
Ok, jag har tre arbetsdagar kvar till semester, men ändå. Inte skoj när man vet att man kommer få sitta över alla tre kvällarna antagligen.

Sedan har jag kommit på mig själv att längta tills affärernas höstkollektioner presenteras på deras respektive hemsidor. Redan INNAN jag haft min semester.
Hur sjukt är inte det då? Måste vara p.g.a det här jäkla vädret.
Well... det kan inte regna konstant så himla länge till. Så när vi måndagen den 16:e sätter oss på hojarna med styrena mot Stockholm, då JÄVLAR skall det vara sol, eller åtminstone uppehållsväder.
Annars tänker jag nog emigrera till sydligare breddgrader.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller med dig, jag sitter här helt utan energi idag :( Vill bara dra täcket över huvudet :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback