En olivfärgad V-rod?

Vi var uppe på Bike idag juh.
Där fanns ingen Nighttrain som det stod på hemsidan, så någon sådan fick herrn inte provköra.
Han fick inte provkört nåt annat heller, för den begagnade blå V-rod han funderade på hade ett slutklrt batteri och efter att ha väntat en halvtimme utan att fått nån ny info, gick Patrik bort till verkstan och frågade och då var det tvunget att laddas en timme först, så då sket vi i det och åkte hem igen.
På vägen stannade vi på Rasta i Lilla Edet och åt lunch på uteplatsen med utsikt över älven.
Mysigt!!!

Väl hemma stack Patrik vidare in till stan för att kolla båda Harleyshopparna där inne om de kunde matcha Bikes priser. Han ringde nyss och sa att den grön/svarta V-rodden han kollat på tidigare på Friggagatan fanns kvar och att de givetvis skulle matcha priset så att han inte köpte uppe i Trollhättan istället.
Så han hade varit ute nästan en halvtimme och provkört eftersom bakdäcket är betydligt fetare.
Så ikväll blir det nog mycket hojsnack.

Jag roade mig med att klippa gräset istället för att hpja med till stan, så nu är det kort och fint.
Hojtvätten får dock bli en annan dag för min vänstra bihåla gör ont som fan så fort jag böjer mig ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback