Fira in semestern

Nu har jag varit och handlat inför kvällens grillning och firandet utav semesterstarten.
Det blir grillad fläskfilé, grillade grönsaksspett med potatissallad och tzatsiki.
Köpte även en Red Gold Smultron på systemet efter tipset i
Karins blogg.
Det lät som att det kunde vara gott.
Till läskingen köpte jag två ölkorvar och en påse dillchips och till mig en Marabou Daimchoklad + en Malaco godispåse med mindre socker.
Dessutom ett paket med sex stycken mini Tip Top. Glass är alltid gott när man är ledig och det är sommar.

Just nu är baby och provkör en Nightrod Special på HD i Mölndal.
Om han vill ha den håller de dem åt honom tills vi är hemma igen från trippen till Gotland.
Jag har sagt till honom att testa den ordentligt nu så han inte ångrar sig sedan och tycker det är läskigt att köra med det feta bakdäcket. Det spårar mer och den är svårare att manövrera i kurvor.

Efter maten blir det säkert lite pilkastning innan vi kollar på den andra Jackassfilmen och garvar.
Tre veckor att göra en massa skoj på skall vi ha nu + en dag att göra mindre skoj saker på ha ha.

Vad gör ni på er semester?

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe hoppas du smakar gott!:) du måste säga vad du tyckte sen.. smaka lite på en gång vettja;)

Postat av: Anonym

läsking.... hihi... :)

2007-07-13 @ 19:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback