Listan blir kortare...

Detta var vad jag ville köpe till hösten, listan är från ett tidigare inlägg för ett par veckor sedan.

- En grå kofta/cardigan.
- En till kofta&cardigan - gärna i nån grön färg. 
- Nån svart baspolo.
- Ett par kortare shorts - kanske i brunt?
- Ett par höga stövlar med inte allt för hög klack, i brunt eller svart.
- Stickade leggings eller tights i olika naturfärger.
- En schysst keps i armémodell, men i ett mer "dressat" tyg.
- Ett par svarta stuprörsjeans.



Nu har jag bockat av det jag köpt. Det blev dock två grå tröjor/cardigans, en mellangrå och en mörkgrå.
Nu är det de andra sakerna jag behöver.
Vet att Din Sko kommer få in stövlar till hösten som borde passa mig.
Lite mer mc-modell utan hysteriskt höga klackar och lite rundad tå.
Så jag avvaktar lite tills de får in de nya sakerna innan jag köper något.
Både kepsen och stuprörsjeansen har jag spanat på inne på Ellos sida... har ett par likadana jeans i vanligt blått tyg sedan tidigare.
Skall avvakta nån vecka till innan jag lägger beställningen.
Leggings är ju ingen konst att hitta, så det blir inga problem och baspolo har jag hittat på HM som jag nog skall beställa ihop med lite silversmycken och nåt mer.
Men som sagt..
Först skall lönen in på kontot och alla räkningar dras, så får vi se hur mycket peng jag kan undvara.
Vi skall ju på semester i september också och då skall det ätas en massa god mat som jag vill ha pengar till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback