Mys på altanen...

När Patrik kom hem tände han grillen och jag gjorde i ordning spetten.
Då kom grannkatten på besök. Patrik matade honom med en liten bit ost.
Sedan hjälptes vi åt att plocka av de mogna hallonen från buskarna så de inte blir dåliga och måste kastas.

Efter det åt vi mat och katten kom och lade sig i mitt knä.
Den var helt manisk och skulle slicka på min tröja hela tiden.
Skum katt, men söt  =)
Patrik retade mig genom att posera med mat i hela kinden som en hamster. Precis som jag brukar göra.

Sedan kastade vi pil. Patrik vann.
Nu skall maten sjunka ner lite innan det blir glass och film.

     
     

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Trevligt med mys!!
Vad tycker du:
http://junitjej.blogg.se/1184279493_vilken_frg.html
?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback