Dagens grej är...

Svullen hals och tät näsa.
Jag fick stanna hemma från jobbet idag.
Skall strax bädda ner mig i soffan under en filt och med sju koppar te och titta på bögdrama och försöka kurera mig.
Skit att bli sjuk just i denna veckan.
Dels är vi för få på jobbet för att någon skall kunna vara sjuk och dels är det Box - utmaning på gymmet på torsdag. Hela 75 minuter med boxning som jag nu får stå över. Skit!

Läste precis att lille
Alfons nu fått gå vidare till en bättre värld utan smärta.
Samma dag som min vän Kim, som jag också hoppas kommit till en bättre värld.

Kommentarer
Postat av: thowe

Kan tänka mig, hehe :)

USch vad jobbigt att vara sjuk. Själv har jag "rester" (?) kvar från en hjärnskakning, men tvingas vara hemma ändå.. Suck.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback