Huslig ?

Tr?dg?rdsklippIdag sken solen när vi vaknade, så efter frukost gick vi båda ut i trädgården och började pyssla.
Jag rensade videträdet från alla gamla torrlagda, döda grenar, toppade de nya fräscha något så att de skall växa lite bättre.
Detta tog säkert en timme, tro det eller ej, men nu ser den i alla fall mycket mer levande ut =)

Efter det gick jag loss på vad jag tror är syrenbuskarna vid uteplatsen på framsidan.
Jag klippte bort alla torra frökapslar från förra årets blomning och kortade av de allra länngsta grenarna något.
Och då fick jag med mig lite kvistar in som jag satte i en vas, så kanske det om ett par dagar blir lite grönt och fin i vår hall också.

Patrik har pysslat han också. Han gav sig på rosorna på gaveln som har växt i spaljéer upp på husgaveln.
Nu är alla nedklippta och han har grävt upp en rot, resten får vi ta en annan dag. Men det börjar arta sig i alla fall =)

Har dessutom fått tummen ur och lagat mina svarta jeans så jag kan ha dem på spelningen ikväll.
Nu skall bara ansiktet målas också så styr jag kosan mot replokalen och till sist Kungsbacka och Allégården.
För ikväll vankas det rock'n'roll. Och by the way så är vi recenserade i dagens GP.
Har dock en del åsikter vad det gäller att vin inte utvecklats sedan den absolut första demon vi spelade in och fick recenserad för siså


Kommentarer
Postat av: Jessica

kika förbi :D

Postat av: Ofelia

Ååååh, vill också ha hus... och trädgård. *snyft*

Hoppas kvällens gig gick bra... och btw, du borde ha den där grymma, porriga baschickbilden som presbild! :)

2007-03-17 @ 21:35:42
URL: http://psilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback