Lunchshopping

Sprang iväg till Nordstan idag på lunchen.
Det var ju tröts allt löning igår =)
Rekade lite skor - provade ett par jättesöta på Wedins. De har jag förresten tidigare lagt in bild på här.
Svarta ballerinas med små vita prickar och små röda körsbärskvistar.
Skall dock avvakta lite tills jag varit på Skopunkten en sväng också. Där är det trots allt köp tre betala för två som gäller.
hj?rthalsbandIstället blev det gräsallrgimediciner på Apoteket.
Ett stelt halsband med hjärtberlock från Cubus.
Och en ögonskuggeduo på Kicks i aprikosrosa/gråbrun
färg som jag dessutom fick 10% på.
Så nu är jag 500 kronor fattigare och det var inte halsbandet
och ögonskuggan som var det dyra kan jag avslöja.
 De söta skorna igen...



Kommentarer
Postat av: Sandra

Även om plånboken är tomare så har du blivit lite fina saker rikare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback