Ursäkta röran...

...jag bygger om i bloggen.
Ego som jag är försökte jag få min bild lite större i vänster hörn.
Enligt instruktioner jag hittade hos annan bloggare.
Och större blev den så det funkade kanon, men nu hamnar hela sidomenyn längst ner istället för högst upp och jag fattar inte hur man ändrar.
Men förhoppningsvis finns det andra snälla människor som kommer till undsättning även denna gång!
Så är det någon som vet hur man får upp sidomenyn till toppen av sidan, HOJTA !!!

Men snart så skall det se lite finare ut - I promise.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har hört talas om folk som haft det problemet, och jag är hemskt ledsen .. men vet inte varför det blir så. Lycka till!¨

Postat av: Åsa

Hej
Snyggt, läser oftast på lunchen då telefonen inte ringer så mycket:) Den ringer även på www.metos.se service är visst det alla vill ha :)

2007-03-01 @ 13:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback