Utmaning - mina konstiga sidor

Jag blev utmanad av Renée, eftersom jag ändå är hemma med mycket tid över just nu =)

Man skall alltså lista 6 saker med en själv som är lite konstiga.

1. Jag sitter ofta och drar i mina ögonfransar. Istället för att titta om någon lossnat och sitter mellan fingrarna, drar jag nypan över underläppen för att känna om det sitter en ögonfrans därimellan.

2. Jag hatar att bli kladdig/våt. Det är en av de värsta saker jag vet när Patrik tvättat händerna och sedan tar i mig med halvvåta fingrar eller pussas med för stor öppning på munnen så jag blir tvungen att torka av min egen mun.

3. Jag är fruktansvärt måttlig med alkoholintaget. Inte helnykterist dock. Men får ofta frågan varför jag inte dricker.
Är det lika vanligt att folk som dricker får frågan varför de dricker?


4. När jag äter saker i djup tallrik, exempelvis gröt eller flingor äter jag alltid "runt". D.v.s snurrar talriken och sprarar mitten till sist. Samma sak gäller för kanelbullar och ballerinakex.

5. Jag planerar MYCKET. Tänker nästan alltid ut hur jag skall göra saker och i vilken ordning för att det skall bli mest tidseffektivt och har ofta dåligt tålamod med folk som inte tänker likadant. Försöker dock bita mig i läppen lite oftare än tidigare innan jag kastar ur mig nåt dumt.

6. Jag har en gång suttit flera dagar i sträck, inte hela dygn dock, med papper, penna och tärningar och fört protokoll på hur många slag det tar att få alla tärningar i samma valör. Behöver jag säga att detta var under en period då jag inte mådde så bra?

Jag utmanar alla som har tid och ork att göra sin version av denna lista!

Kommentarer
Postat av: ansvarig

tjena! jeanette, penelope, anita, sanna o jag är här idag.

Postat av: Renée

Vad kul att du antog utmaningen :D det är så roligt att läsa om hur andra är!

2007-03-07 @ 16:26:57
URL: http://pluggis.blogg.se
Postat av: Åsa

Kul, måste säga att:
Nr 1 är ju du i ett nötskal.
Fast du glömmde kolla kluvna toppar *asg*
Nr 2 till 5 gud vad vi e lika :)
Nr 6 ja, man gör mycket konstiga saker när man inte mår bra. Att leta efter kloster och ringa och fråga om de tar imot hopplösa fall tex.

2007-03-08 @ 19:29:59
URL: http://www.zentasally.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback