Dagens aktiviteter

Idag stack vi till köpcentrat 421 i Högsbo.
Patrik var bara inne på Mediamarkt medan jag tittade runt i de andra affärerna också.
Hittade ett par jättefina svarta slingbackpumps inne på Skopunkten som jag inte kunde motstå.
Matchade dem med en dödskallescarf från KappAhl. Kommer bilder i senare inlägg =)
Sedan åkte vi hem till mamma och pappa och fick makrill och färskpotatis till middag.

När vi kom hem igen fixade jag till mig lite snabbt och tog bilen till Skepplanda där jag träffade en fotograf och diksuterade lite vidare på min klingonidé samt tog ett par testfoton.
Han hade tre barn, varav dottern var väldigt nyfiken på vad vi höll på med.
Hon satt med ute på altanen med sin kanin under de tio minuterna vi plåtade =)

Efter det har vi haft myskväll med film.
"The secret life och Daultry Calhoun" tror jag den hette.... helt ok med Johnny Knoxville och Juliette Lewis bl.a.

Kommentarer
Postat av: Boysmaria

I am really impressed!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback