Hot Californian Desert Night...

Igår var vi och såg Brant Björk and the Bros.
Konserten kom igång nästan en timme senare än vad som var tänkt.
Det började lite för flummigt. Så flummigt att min arbetskamrat Giuliano valde att dra hem istället.
Men innan dess hanns det med en del roliga miner...
 
Grabbarna; Patrik, Hasse och Jocke kom igång rätt fint.
Det startade lite försiktigt med en bricka med öl och drinkar och lite senare poserades det hej vilt vid barbordet.
     
Till sist dök även Linda upp och försökte komma ikapp killarna.
   
Jag var dock nykter och skulle köra hem, men när jag bad Linda köpa en cola till mig lackade hon ur och kom tillbaka med världens glammigaste alkoholfria drink.
Såg precis ut som en San Fransisco och var skitgo, THANK YOU !!!

Jag blev glad och röjde loss där jag stod mitt framför den gamle Jim.
Jocke pekade finger mot Hasse som satt och flinade och sedan kramades vi alla tre.
   
När Brant närmade sig slutet på sin konsert var vårt bord överfullt av drink och ölglas.
Och givetvis var de stolta herrarna tvungna att posera lite ytterligare vid sin samling.
 


Och nu... över till själva spelningen.

Som sagt.. det började lite väl flummigt, men tog sig till nåt alldeles underbart.
En resa in i de påröktas land? utan att bli alldeles för segt.
Takten pumpade igång publiken och Brants förmåga att jamma loss under kontrollerade former är helt underbar.
På något sätt kändes det nästan som om vi vart förflyttade till gräset framför scenen på Woodstock och såg nån av de stora då lira. För det är lite den feelingen Brant återsakapar genom långa sessioner av gitarrimprovisation.
Så skall detta inlägg avslutas med lite schyssta bilder....
Bassisten som headbangade i halva tempot och spelade vänsterhänt på en högerbas....
Det mystiska svartvita fotot på Marshallstacken... vem är killen?
Frågorna är många, men svaren få.. håll till godo.

   
   
   

Och sist men inte minst fick Patrik en skiva signerad av Brant himself samt gitarristen Cortez.
Plus att jag smet fram och frågade om det var ok att ta ett foto på dem tillsammans.

Idoltr?ff
Hey hey hey...

Kommentarer
Postat av: Linda

Alright, fasicken vad roliga bilder, ni ser ut att ha haft jättekul :)

Postat av: Storråttan

Bra skrivet (kanske kommer att sno lite till en text he he.)...
Wohoo.. En sen toppenkväll att minnas...
Hoppas Mr Björk gillade KaoZ cd´n...

2007-05-16 @ 16:54:19
URL: http://www.myspace.com/kaoz
Postat av: Storråttan igen

Du missade att skriva att du skickade Hasse i pannan 2ggr under fototagningen.. Ha ha ha..( Har hört på omväg..) Oj kolla en måstrut.. Måste gå....... Ha ha ha...

2007-05-16 @ 16:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback