Semesterplaner

Vi har lagt ner Norgeplanerna för i år.
Istället blir det nog hoj till Sthlm, hälsa på Åsa och Jonas samt Linda och Dennis 1-2 dagar.
Sedan vidare med färjan till Gotland och bo där i 3 nätter eller något.
Och så färjan över till Oskarshamn och hem igen.
Satt och spanade på lite paketresor till Gotland och det var inte så farligt dyrt om man bor på vandrarhem eller B&B.
Ca 3500 för oss båda med allt och med inträde till Kneippbyns vattenland.
Så vi skall väl kolla lite mer noggrant till helgen och kanske boka något.

Åsa och Linda...
Hur ser det ut för er i början av vecka 29?
Är ni hemma?

Hör jag inget här så ringer jag er =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är bara att dycka upp, vi jobbar men det gör ju inget.

Postat av: Åsa

dyka :)

2007-06-01 @ 16:54:41
URL: http://www.zentasally.se
Postat av: Linda

Jag skall kolla upp v 29, jag återkommer annars så får du påminna mig ;)

2007-06-03 @ 22:20:32
URL: http://www.lindahelsing.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback