Vilse i pannkakan.

Patrik ringde och var på väg hem från tatuerarn i Herrljunga.
Jag sa åt honom att ta 180 mot Vänersbord i Alingsås, och sedan hålla vänster vid korsningen vid Mjörn.
Tror ni att han lyckades med det?
Nope!
När han ringde var han på 42:an mot Trollhättan och trodde att han kört förbi Sollebrunn.
Jag bad honom vända tillbaka till Sollebrunn och åka på 190:an där så han kom hem snabbast möjligt.
Men nej, då hade han tydligen inte kommit fram till Sollebrunn ännu, utan nu körde han långa omvägen tillbaka till Alingsås.
Och skitarg var han på att GPS:en inte fungerade med den nya mobiltelefonen.

Fan.. jag har svårt att förstå hur man kan ha så dåligt geografiskt sinne så man inte märker att aman är på väg åt fel håll. Det finns en anledning till att jag kör först när vi är på mc-semestrar.

Hoppas han hinner hem innan jag somnat i alla fall så jag kan få en puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback