Fröken Olssons-fika

Efter jobbet traskade jag och Marie in mot stan för att möta upp Therese på Fröken Olssons kafé.
Hon dök upp strax efter oss och var arg för att jag inte hade hört henne ringa, ooopsss =)
Min jäkla mobil hörs aldrig när den är i väskan fast jag har den på högsta volym.
Men sedan fick vi lite att äta och dricka så blev allt bra igen =)
Jag tog en matig skinkpaj med sallad och en Ramlösa. Supergott var det verkligen, men också rätt dyrt.
Kanske därför jag så sällan fikar, men det är klart det beror ju lite på VART man går.

Fick även mina halsband från smyckepartyt Therese hade för ca en månad sedan.
Skitfina är de tycker jag så nu är jag nästan som ett barn på julafton =)
Skall ta lite bilder och lägga upp senare.
Vi satt väl i en och en halv timme och snackade skit och garvade.
Måste försöka styra upp en danskväll nån gång inom det närmsta kvartalet ha ha ha.


Kommentarer
Postat av: S

Hej. Snygg design du har i din blogg!!!! jättefin ju.

Postat av: S

Okej. Hehe. =) Vad har du för dig då??

2007-11-29 @ 20:53:11
URL: http://suneeta.blogg.se
Postat av: Lastdayrevelation

Keep up these useful pieces.

2007-12-21 @ 07:11:16
URL: http://lastdayrevelation.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback