Fu Manchu + Truckfighters

Igår var vi och käkade på O'Learys hela bandet + Linda.
Jag käkade en kalasgod ceasarsallad med grillad kyckling och vitlöksbröd. Mmmmmm...
Sedan stack vi till Sticky där det var konsert.
Truckfighters inledde kvällen och Tommy tvingade fram mig till scen där vi dansade, hoppade och headbangade tills vi var helt svettiga. Har lite ont i nacken idag.
Sedan slog tröttheten till och jag satt vid baren och nästan somnade.
Piggnade till då och då under Fu Manchus set då de spelade mina favoriter. De var bättre än då vi såg dem i Malmö i våras, men slutet var lika segt och flummigt som då tyvärr.
Truckfighters var bra och hade bra energi, men hade betydligt sämre ljud än Fu, men så är det ju nästan alltid för ett förband.

Men en jävligt nice kväll var det totalt i alla fall...

Nu vankas sammanstrålning av samma gäng på Henriksberg där Hasse lirar med sitt andra band May's Hounds.
Så nu blir det härlig sydstatsrock ikväll.

Kommentarer
Postat av: Egoina

haha.. ja. fast jag tycker inte han är så bra..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback