HM's vårkatalog

Nu har jag minsann knappat in en STOR beställning ur HM's vårkläder.
Massa fina saker. Toppar, shorts, espandrillos mm.
T.o.m Patrik ville ha en linneskjorta och ett par cargoshorts.
Lite väl mycket gick det på dock, men detär ju inte säkert att ens hälften passar när det väl kommer.

Leverans i början av januari och faktura i slutet av samma månad.
Sitter nu och sållar bland höst/vinterkläderna jag vill ha också... skall nog avvakta med den ordern till slutet av denna månaden när jag vet vad jag får för lön.

Nu sängen... i hopp om att vakna lite kryare.

Kommentarer
Postat av: Linda

Alright, nu har du inspirerat mig till att beställa katalogkläder jag också. Jag tycker annars att det är bättre att gå i butik och prova på plats, men vad fan, det finns bara small och medium kvar när jag skall shoppa eftersom de andra tjockisarna är snabbare än mig på att roffa åt sig de större storlekarna.
Nu har jag beställt vinterjacka, cardigans, långkofta och en top ifrån Haléns, det var det enda företaget som hade min storlek 44/46 som inte såg ut som moo-moos.
Hoppas nu bara att det passar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback