Smyckeparty - glittrigt som fan?

Nu skall jag strax bege mig ut mot Mölndal där det skall visas smycken för en hel hög med tjejer.
Kackligt som fan tror jag det kan bli. Det hela hålls hemma hos min gamla boxinstruktörs syster.
De skulle förbereda lite en stund innan så vi får la se vad som händer när man kommer dit =)

Dock blir det nog ingen utgång för mig efteråt ifall någon annan skall ut.
Känner mig fortfarande helt matt så fort jag anstränger mig minsta lilla.
Men jag tar bilen, så det går fort att komma hem i alla fall.

Kvällens dress:
Svarta R&R jeans med bootcut.
Svart linne med spetskant.
Svart kofta.
Svarta pumps.
Lila/grå/silvrig sjal för att matcha lila ögonskuggan.

Så får vi se om det finns några msycken som även überkräsne jag kan gilla =)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

ja, fast bilderna med tobias kommer nog dröja ett tag eftersom han har väldigt mycket betaljobb som går före :) Men den som väntar på något gott...;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback