Styrkepass

Körde ett pass idag efter lite tipsa från Hasse igår.
Jag klagade nämligen över att jag hade ont i knälederna efter att ha kört lårcurl.
Fick då tipset att sänka vikten och köra övningen JÄVLIGT mycket långsammare.
Så det testade jag och damn, vad jobbigt det var. Då jag körde framsidan var det nästan så man ville skrika i slutet av setet.
Men det är väl då det gör nytta? Löpbanden var upptagna allihop så det blev cross-trainern istället.

Uppvärmning: 15 minuter crosstrainer.
Styrka: 40 minuter ben, triceps och utsida axel.
Kondition: Ytterligare 20 minuter crosstrainer.
Stretch: 10 minuter.

Skall kolla med Hasse om han kanske är sugen på att köra ihop någon gång om jag tar mig ner till hans gym.
Tror att en gammal styrkelyftare som honom kan ha rätt mycket bra tips att komma med när det gäller skivstänger.

Kommentarer
Postat av: Emma

skönt med träning!skulle en annan behöva med ju. =P ha en bra kväll! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback