Bosse bildoktor

Vi försökte fixa min tuta igen igår.
Patrik fixade flatstiften så de fick kontakt, men när han drog ut kablarna råkade han nog dra lite hårt, så antagligen har han dragit ur nån kontakt antingen bakom airbagen eller längre ner under ratten.
Problemet är bara att ingen av oss är särskilt haj på bilar.
Men nu har jag ringt en verkstad som tar in den imorgon och lovade att den skulle vara klar innan nästa fredag då jag har besiktning bokad.

Hoppas nu bara inte att det kostar skjortan.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha, ha, vi hade fel på tutan på Dennis lilla micra, både jag och pappan lagade. Men hela tiden slutade den funka...
Felet upptäckte jag, satt i bilägarn själv som drämde båda nävarna på tutan när folk körde som idioter inne i stan. Plasten tryckdes ihop och tutan slutade ideligen att funka :)))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback