En sån där lista... länge sedan sist.

Hur gammal är du om fem år? 29 år

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mina arbetskamrater och min pojkvän.

Hur lång är du? 165 cm

Vilken är den senaste filmen du sett? 1408.

Vem ringde du senast?  Mamma och pappa.

Vem ringde dig senast? Mamma och pappa.

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms - får nog av telefonprat på jobbet (kundtjänst)

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.

När såg du senast din mamma? En dryg månad sedan då vi var i Grekland.

Vilken ögonfärg har du? Blå

När vaknade du i dag? 06:20

Vilken är din favoritplats?  Sängen eller stora tv-fåtöljen.

Vilken plats föredrar du minst? Bilen i rusningstrafiksköerna.

Var tror du att du befinner dig om tio år? Nånstans mitt i livet med min familj.

Vad skrämde dig om natten som barn? Konstiga mardrömmar.

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Ett dumt skämt på jobbet på eftermiddagsfikat.

Hur stor är din säng? 180*200

Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

Sover du med eller utan kläder? Utan

Hur många kuddar har du i sängen? 2 till mig.

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på årstiden.

Är du social? Ja , för det mesta.

Vilken är din favoritglass? Himmelsk röra och Texas fudge.

Tycker du om kaffe? Nej

Vad dricker du till frukost? Vatten.

Kan du spela poker? Ja, men jag tycker inte det är särskilt skoj.

Tycker du om att mysa/kela?  Självklart.

Är du en beroendemänniska? Nej. 

Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Ja

Kan du några andra språk än svenska? Engelska, tyska och lite spanska och en gnutta japanska.

Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

Äger du dyrbara smycken? Ja, men jag använder dem inte eftersom de är i guld.

Vad har du närmast dig just nu som är rött? En Läkerolask.

Flirtar du mycket? Ibland med min darling.

Kan du byta olja på bilen? Ja.

Vilken var den senaste boken du läste? Flickan som lekte med elden - Stieg Larsson.

Läser du dagstidningen? Nej

Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

Dansar du i bilen? Nej, men jag vrålar med i låtarna på stereon.

När var du i kyrkan senast? För ett drygt halvår sedan då en vän begravdes. =(


Kommentarer
Postat av: anna

ahh älskar att läsa roliga fakta om andra =)
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback