Fajitasmiddag + skinnjacka

Ohhh vad jag har saknat detta.
En hel dag hemma med myyyyys.
Okej det var inte apskoj att greja i trädgården så svetten lackade i två timmar för att efteråt se att man nästan inte kommit nånstans och dessutom bränt sig på brännässlor, men i alla fall =)
Smultronen är i alla fall planterade.

Köpte ju skinnjackan jag spanat på igår.
Är himla nöjd och har premiäranvänt den idag.
Varm och skön dessutom. Kan jag nog ha en bit in på vintern om jag har en tjockare tröja under.
Så här ser den ut:
 

Idag har jag och Patrik stått och lagat middag tillsammans.
Det är rätt sällan vi lagar mat hemma - blir oftast nån macka efter jobbet bara.
Men ikväll grillade han quesadillas med olika fyllning som tilltugg och jag lagade kycklingfajitas med diverse tillbehör.
Jäkligt gott blev det, även om mer än hälften av quesadillasarna blev kvar.
Och så såg vi en bra film också. Med Chow Yun-Fat och Mark Wahlberg.   The Corruptor.
Den var faktiskt riktigt bra om man gillar action.
   

Nu blir det eventuellt lite tv-spel - sedan sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback