Fredagsplaner

Imorgon börjar helgen - äntligen.
Denna veckan har varit lite av en pärs.
Borta bra men hemma bäst heter det ju och det var vekligen gött att vara hemma igen.
Men jobbet idag var stressigt som fan och jag började få stickande smärtor i magen strax under sola plexus.
Är det det som kallas för magkatarr?

Imorgon är det i alla fall freag och då händer det roliga saker.
Först och främst får man gå hem en timme tidigare.
Sedan skall vi till Allum så jag kan köpa skinnjackan jag provade för en dryg vecka sedan.
Efter det skall vi hem till David och Charlotte och deras nya hem i Gbg och käka middag, förfesta lite och sedan vidare till Storan där kompisarna i Debbie Ray och Sound of a revolution spelar.
Då blir det rock'n'roll för hela slanten.

Vad är era fredagsplaner?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jepp, svider/bränner/krampar det stort som en knytnäve precis där revbenen möts då är det magkatarr, ingen stress, ingen rökning, ingen stekt, stark mat...och inget kaffe.
Pepsid duo och zantac är receptfritt och hjälper mig bäst...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback