Garderobsinventering

Har byggt ihop klädlådorna jag köpte på IKEA i fredags nu.
Sedan har jag packat den ena full med sommarkläder, mest linnen, och ställt upp dem på garderoben nere i "syrummet".
Så nu blev det lite bättre plats i min byrå. Kanske måste fylla på med ett par polotröjor och nåt nu när det blir kallt, men som det var innan fick det inte plats.
Har en hel låda till jag kan fylla där nere vid behov.
En del av grejerna jag packade ner vete fan om jag ens skall ha kvar.
Men jag tänkte som så, att har jag inte saknat dem alls över vintern och fortfarande inte är så intresserad när jag packar upp dem till näste vår så får de gå till nån klädinsamling istället för att bara ta upp plats här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback