Lite snorig glamour ?

Good morning.

Sitter just nu och käkar min frukostgröt framför datorn.
Lagom glammigt va?
Tror jag släckte lampan i sängen redan vid halv tolv.
Dels var jag trött som jag alltid är på fredagar, dels håller jag på att bli förkyld och vill försöka lura bort den och så skulle jag upp rätt tidigt idag eftersom vår fotosession startar klockan tio i Kungälv.

Yes!
Idag blir det baltema + lite annorlunda baltema om jag förstod fotografen rätt.
Två hellånga klänningar, långa handskar och diverse glittrande smycken är nedpackade i alla fall.
Samma Make-uptjej som sist då vi körde Ronja Rövardotter-tema.
Hoppas nu bara inte huden i ansiktet blir knottrig igen av sminket för då får jag nog se till att inte bli sminkad av fler som har den skolans märke =/

Skall bli jäkligt skoj i alla fall =)

Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

lycka till då! :]

Postat av: Haakonalma

Lots of great info, keep up the good work!

2009-08-10 @ 11:21:48
URL: http://haakonalma.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback