Crash Burn Die

Stack till Sticky igår etfer vår after work på jobbet.
Kom dit precis när de var klara med soundcheck så jag bad Dennis sticka ut och hämta in mig.
Sedan gick vi ner i logen och snackade skit medan han strängade om sin bas osv.
Sedan dök en del andra från bandet upp och satt och jammade på de mest underliga dansbands och schlagerlåtar. Skoj skoj.

Själva spelningen var skitbra. Mycket bättre än inspelningarna på MySpace.
Dessutom var det en grym snubbe med på saxofon. Man skojar inte bort saxofonsolon!
Skall nog plocka fram min trumpet ige och bli snorgrym på det.
Om inte annat kanske man får naturligt svullna läppar ha ha ha.
Köpte varsin tröja till mig ooch Patrik. Vita med ett svart tryck på Moa bakifrån med ena handen innanför brallan.

Blev dessutom påsprungen av gitarrisetn från Freedom Call som hade spelat på våningen ovanför.
Han undrade vem Moa var och jag förklarade att hon sjöng i Meldrum, som han inte visste nåt om.
Så jag försökte förklara vem Michelle var och att hon var gift med John Norum från Europe, då såg han ännu mer frågande ut. Så när jag nynnade på "Final Countdown" sa han bara "är de från Sverige?".
Sedan bjöd han mig att komma bort och hälsa på resten av bandet efter jag köpt mina tröjor - vilket aldrig blev av eftersom jag gick tillbaka till logen och snackade skit ett tag till innan det var dags att ta nattbussen hem.

Väl hemma strax före tre möttes jag av Tommy och Patrik som spelade GuitarHero.
Själv gick jag och lade mig.

http://www.myspace.com/meetmoa

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-26 @ 14:28:03
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback