9.285 skäl att vara glad =)

image1010Idag var det lilljulafton då deklarationen packades upp.
Jag får nämligen tillbaka drygt 9000 på skatten eftersom
vi betalar ca 1% lägre skatt i den kommunen vi bor nu,
men det inte blivit ändrat från arbetsgivaren.
Götteligött gött säger jag.
Dessutom skall jag göra reseavdrag för milen till/från jobbet,
så om de godkänns får jag tillbaka ännu mer.

Mer peng till bröllopskassan alltså =)
Och kanske en liten summa till semestern eller nya
glasögon.
Lyckades ju ha sönder mina precis... eller ja, jag
lyckades slita bort den ena lilla plastgrejen som vilar mot
ena sidan av näsroten.
Går kanske att köpa en ny sådan, men jag har ändå funderat
på att skaffa ett eller två par till, eftersom jag har glasögon
så ofta numera.
Har kikat på ett par snygga bågar från Puma tror jag det
var som gock i grönt och turkost.
Skall kolla med jobbet imorgon om de står för en del av
kostnaden om man måste ha brillorna framför dataskärmen.

Kommentarer
Postat av: Ann

Oj snablars va du fick tillbaka!! :D Fick din sambo också tillbaka?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback