Deklarationen?

Varken jag eller Patrik har fått deklarationen ännu.
Båda är vi lite spända över hur mycket vi skall betala för fastighetsskatten.
Så vi vet hur mycket peng vi får över på huskontot.
Sedan skall jag även göra reseavdrag för bilennu när det är långt att köra varje dag.
Hoppas på att få tillbaka en slant att sätta in på bröllopskontot.

Men varför är de så sent ute med deklarationerna i år?
Brukar man inte få dem i slutet av mars normalt sett?
Stod på Skatteverkets hemsida att om man inte fått den innan den 18:e april, så skulle man höra av sig.
Det betyder att man bara har knappt 2 veckor på sig innan den skall vara inlämnad senast.

Har ni fått er deklaration?


Kommentarer
Postat av: evelina

jag har fått min, men inte f... det är helt olika när man får dom, vet inte vilket system de går efter. men håll ut så kommer de säkert!

du, jag har för mig att du skrev nån fråga för nån dag sen, har jag helt fel då?

kram

Postat av: Malin

Jag har inte heller fått min ännu

2008-04-01 @ 22:00:06
Postat av: anna

jag fick min i fredags men jag är den enda i min familj som fått den.

2008-04-01 @ 22:06:42
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Lotta

Har du e-legitimation kan du logga in på skatteverket där finns den upplagd :) med skatteuträkning o allt

2008-04-02 @ 10:58:55
Postat av: Sofia

Micke har fått sin, men inte jag! Knepigt..

2008-04-02 @ 13:28:58
URL: http://sofia-isobel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback