En sån där lista...

Snodd av Sandra som snodde av Linn...


MIG:
1. Hur lång är du? 165 cm.ö.h.
2. Vad vill du bli när du bli stor? Lycklig och känna att tiden räcker till allt man vill göra.
3. Vad pluggar du? Jobbar.
4. Har du långt hår? Ja, ner till svanken.
5. Vilken hårfärg har du? Mellanbrunt med lite röda toner och koppar/ljusfärgade slingor.
6. Sminkar du dig? Bara när det vankas fest!
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vita trosor med stjärnor och en vit BH.

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? Japp.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda är bra - tillsammans är de grymma.
3. Hur många syskon har du? Ensambarn.
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Hej då.
5. Vilken mat lagade din pappa senast? Ugnsgratinerad kassler med ris.
6. Hur många ställen har du bott på? 5 ställen i Gbg innan vi köpte hus, under uppväxten bara i ett hus.
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Mig själv.
8. Vilken familjemedlem är snällast? Alla.
9. Hur gammal är din mamma? Fyllde 60 i höstas.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Nyss med Patrik (ja, han är min bästa vän) i soffan och såg en film.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Hemma med Patrik i måndags.
3. Har du kysst nån kompis? Inte vad jag kan komma på nu, kompisar är kompisar.
5. Vem har du varit kompis med längst? Hmmm.... Åsa tror jag nästan av dem jag umgås med fortfarande.
6. Vem känner dig bäst? Patrik.
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Nej, jag skulle nog inte säga nåt alls.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej, jag hinner ju inte ens umgås med dem jag skulle vilja umgås med.

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? Blåjeans, vitt linne, svart  cardigan och vit/grön/guldig sjal.
2. Har du bytt om idag? Ja till mysbyxor när jag kom hem.
3. Favorittröja? Min goa KAOZ-hood jag fick av Patrik som är varm kalla vinterdagar.
5. Har du gett bort kläder nån gång? Ja!
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Ja det har hänt.
7. Har du handlat kläder genom internet? Bästa sättet - man slipper knö med alla idioter på stan!
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nej.
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? Foppatofflor.
10. Vad använder du för skor? Helst sådana som är bekväma.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Ja, men det häner inte sedan jag flyttade hemifrån direkt.
2. Klä dig annorlunda? Ja.
3. Vara dig själv? Vem skulle jag annars vara?
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja.
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Of corpse! Skulle ha tarmvred annars.
6. Pierca dig? Ja.
7. Dig på utmaningar? Beror på utmaningen.
9. Vara omogen? Ja. Vem bestämmer vad som är omoget?
10. Äta småkryp? Njae... håller mig till proteinpulver.

RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? ????
2. När tuggade du tuggummi senast? Konstant under fyra dagar i Osby - träningsvärk i käkarna.
3. När var du på semester senast? September - Kreta för att fira mammas 60-årsdag =)
4. Vilken färg är det på din tandborste? Vit elektrisk.
5. Är ditt hår tråkigt? Det är bara långt - no more - no less.
6. Vad har du för påslakan just nu? Vit/beige med mönster.
9. När ska du gå och lägga dig? Vid tio/halvelva som vanligt.
10. Gillar du spindlar? Nej, de är rätt otrevliga om de är större än 5mm i diameter.

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag snor också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback