Lättare styrketräning

Körde lättare benpass idag.
20x3 set även här.
Och en massa dösnack med Peter fotograf som dök upp.
Så jag var väl inte görfokuserad.
Hade tänkt sola också, men precis när jag var på väg till solariet blev det upptaget så jag gick och duschade och softade lite sedan med en proteinbar och ett fitnessmagasin tills Daniel dök upp.
Han hade kollat upp om vi kunde utnyttja en lokal och köra egen boxträning i och det var inga problem.
Så nu har vi prel.bokat tisdagar vid sex för att boxas - GÖTT!!!
Bad honom messa mig när han kom hem till sin mobil så jag har hans nummer ifall jag själv inte hinner till den tiden av någon anledning.

Styrka: 30 minuters lättare benpass.
Kondition: En långpromenad på 50 minuter på lunchen.

Kommentarer
Postat av: Peter Olesen

Roligt att prata med dig också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback