Sucker for socker

Oj oj oj...
Vilket svullande.
Okej att jag var och tränade även idag, men man måste kanske inte äta av allt som finns i skafferiet?
Det blev en mini TipTop-strut, ett par chips med Patriks vitlöksdipp (mest för att kunna sova jämte honom inatt), ett hekto lösgodis (var egentligen bara detta jag skulle äta), ett par mashmallows som egentligen inte ens var goda och ett par rutor mörk blockchoklad.
Tror det är mensen som är i faggorna och ställer till det med sockerbehovet.
Fan - man skulle blivit född till karl.
Man hade sluppit mens och alla dess skumma runtomkring-grejer.
Man hade sluppit föda barn.
Man hade sluppit få en sämre pension eftersom man varit hemma med barn och säkert jobbat deltid under flera av de första åren av barnets liv.
Man hade sluppit att få en sämre lön för lika hårt arbete.
Man hade sluppit be om hjälp för att man är för kort och inte når eller för svag och inte kan öppna vissa saker (ok det finns en massa knep som man får lära sig så behöver man bara be om hjälp väldigt sällan =) )

The list goes on....

Har ni nånsin tänkt på hur det skulle varit om ni föddes till det andra könet?


Nä nu sitter jag bara och ordbajsar... dags att packa ner laptopen i lilla väskan så jag kan få med den ner till Osby och surfa från hotellet.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hallå, hallå, jag funderade lääänge, och min sambos enda kommentar till min fundering var 'MÄH'... Men om Dennis o din Patrik fick ett barn, så skulle han nog se ut som basisten i det här bandet :))
http://www.lindahelsing.se/webbalbum/Diamondback/Klubben080412/index.html

Postat av: Ann

Nah jag hade inte velat vara man, och jag tror att om männen hade fött barn så hade vi förvisso inte varit överbefolkade men verkstäderna hade varit smockfulla om det var tjejerna som skulle byta oljefilter :D

2008-04-14 @ 07:47:51
URL: http://kykyri.blogg.se
Postat av: Rttan

Wohoo..
Jag och Dennis skall ha barn....

2008-04-16 @ 22:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback